Friday, September 28, 2007


Jag har lagt Moa, min vän Olle gick nyss. Oron i kroppen är så påtaglig nästan att jag för en gångs skull kan ta på den. Den känns nästan som t-shirten på min svettiga rygg efter att jag tränat. Eller så är den som ett korsdrag i lägenheten. Som om någon just öppnade ett fönster.

Är detta vad min bror kallar för en kris? Jag vet inte längre vad man ska göra. Har alltid varit en vän utav terapi. Faktum är att jag gått i terapi i 5 år. Jag har under den tiden haft 5 olika psykologer och psykoterapeuter.

3 comments:

Viktorov said...

C'est la crise.

Anonymous said...

Det är bra att prata! .. eller skriva av sig! Lycka till.

Viktorov said...

Jag tror också på det. Sen har jag blivit intresserad av att för egen del prova Rosenrot. Ska ju vara som naturens egna lyckopiller. Hörs ju bra ut.