Monday, October 1, 2007


Jag ska vara ärlig med er mina (fåtaliga) läsare, Jag hade ställt klockan för att gå till skolan när den ringde stängde jag inte ens av den. Orkade inte ens att göra den lilla saken.
Vad jag ska göra idag är ännu oklart, lite en befrielse att ha en helt ren dag där man inte alls vet vad som väntar. Men ändå vet jag vad som väntar jag ska bara sitta hemma tills jag somnar igen. Kanske går jag med papper och plast till material återvinningen. Kanske det tråkigaste man kan göra. Ändå har jag räknat med att kunna göra det mer sällan i framtiden efter min nya "ingen reklam tack!" klistermärke. Men icket, imorse låg smörjan där ändå. Likt en vulgär utspridd oreda, svepet väcker äcklet inom mig. Största rädslan är att ett brev ska fastna däri och att jag sedan för en betalning påminnelse. Borde vara förbjudet med sådan reklam, de som delar ut den är dessutom ungdomar som arbetar för slavlöner.

Dagens orättvisa var det. Nu ska jag sätta igång här för om jag sitter stilla så blir det aldrig något gjort. I veckan ska jag filma lite det ser jag faktiskt lite fram emot jag har redan en ide till filmen, det blir mycket ångestladdat och äckelvackert...

No comments: