Thursday, August 28, 2008

Hon rullar!

Så är hon äntligen färdig, med mkt hjälp med vevlagret utav Umeås mekguru Ulf Stenudd så är hon redo för Umeås cykelvägar. På vägen hem fick jag cykla utan broms lite läskigt men broms kommer snart.
Close up på vevpartiet.
Så sammanfattat vill jag bara tacka: Niklas för många goda råd, Erik Hurst för inspiration, Viktor för peppning när jag vart less, Moa för sitt jobb som testare av delar, Felix för lånet av hans grymma fixie i GBG så man fick rejäl smak för fastnavs flugan.
Alla som vågar får komma och prova henne!

4 comments:

Anonymous said...

riktigt fint vevparti måste jag säga... väldigt bling bling! Hur går det egentligen att cykla med så pass vinklat styre, är det inte jobbigt för handlederna?

Henrik said...

Den är alldeles för djup om jag ska vara ärlig men de är ändå charmigt...

Daniel said...

Vackert!!

Anonymous said...

Ulf är kungen!