Thursday, July 3, 2008

Nyanlänt! (svalan har landat)

Så äntligen kom den efterlängtade sadeln, och jag blev inte besviken på den riktigt fin är den.
Svart med matchande svart läder styrlinda. För att göra det hela komplett så beställde jag en old school jersey i svart men fick såklart fel. Så nu hustlar jag med en Liz om att få ersättning.
Jag tycker att den ersättning jag borde få är: Behåll den jag har nu och så skickar dom en av den jag ville ha gratis som gåva. Jag har ändå spenderat en hel del i deras shop.
Så här slimmad är den svalan, första milen kan vara ganska obehagliga har jag hört men sedan ger lädret efter för ens sittknölar och den blir en exakt negativ kopia av ens bakdel.
När jag ändå höll på så slank det ner ett par Christophe remmar till mina andra pedaler.
Nu saknas bara ett paket, kan knappt tro att de är sant.

1 comment:

Arvid Svensson said...

Nu blir jag nyfiken på riktigt! Brooks Swallow, MKS RX-1 i guld, vita remmar, Izumi kedja i guld. Vad är det du har på gång?