Tuesday, July 1, 2008

Ben came through...

Så ringde det på dörren och jag fick paket till Moas stora förtjusning.
Hon fick såklart öppna.
Det som kom var: en NITTO styrstam från japan, SOMA long grips till mitt NITTO styre
och så en avi på ett paket att hämta på preem. Ben (benscyclery) hade fått iväg grejerna och ivrigt packade jag upp: ett par MKS Nuevo Gold, en st. IZUMI Eco Track gold kedja, och MKS korgar till pedalerna.
Till och med på MKS korgarna finns NJS märkningen, imponerande och sjukt nördigt.
Så här ser dem ut efter att jag och Moa hade monterat ihop dem.
Vem skiner mest? IZumi kedjan eller Moa? Jag tror Moa tar hem denna segern.
Min NiTTo kombination har ett till styra men tänkte ha två olika set-up en för lugnt glidande och en för suicide svingen style.
Soma greppen som är sjukt sköna.
En sista kvalitets kontroll från Moa´s sida för att smaka av om dem är tillräckligt färska för att användas. Och det blev godkänt!

1 comment:

Anonymous said...

nördigt var ordet