Wednesday, March 5, 2008

Mååånga vuxenpoäng!


Jaha så har man blivit ett år äldre, och vad fick jag? Jag bad om att få pengar till en ny servis och de fick jag, pungade upp lite själv också men de vare värt nu är den min. Inspiration var dessutom så vänliga att packa med 4 extra assietter snällt tycker jag.
Jag betalade 6 kaffegods, 6 djupa tallrikar, 6 flata tallrikar och så 6 assietter. Jag ska senare vid tillfälle köpa en stor skål ur samma serie. Nu ska jag bara klura på vad för 3 rätters man ska laga till helgen.

4 comments:

Lovisienstadt said...

Men GRATTIS! Jag visste inte att du fyllde år nu. Hurra för dig, du är en bra pojk.

physalis said...

Grattis i efterskott! Jag älskar att köpa porslin. Det är en stor tillfredsställelse att titta på det när det står i hyllan, en massa av samma sort. Bra initiativ!

Anonymous said...

NAJZZZ./bidragsgivarn

Daniel said...

Grymt snyggt!