Saturday, March 1, 2008


Ja så var man ännu ett år äldre. 23 är ingen speciell ålder nu kommer jag in nästan överallt på krogen men för en som sällan går ut så är ju det föga intressant. Uppvaktningen har varit väldigt bra. Nu sover Moa och jag är ensam igen, ensamheten är svår vissa gånger, ikväll är en sådan gång. men jag erkänner det nästan inte ens för mig själv.
Istället har jag på mig ett par mycket trevliga sennheiser lurar och lyssnar igenom all elektronisk musik jag har. Det är vad jag behöver nu, en stor dos elektronisk musik full utav små stegrande ljud som sedan exploderar i massiva mattor utav ljud. Om jag hade en stereo så vore nog musiken ganska bra för att testa registret. Elektronisk musik och orgel ska tydligen vara jobbigt att spela för en bra stereo. Jag har planerat att lägga mycket pengar snart på en ny stereo, jag är troligen galen men musik är nog något slags bränsle för min själ.

I sommar vill mina bröder att vi ska fara på sensation white, jag vet inte hur de blir med det; jag menar om jag far dit så måste jag ju "E:a" hela tiden. Min favorit DJ ska inte spela där heller, troligen kanske han aldrig kommer spela, men när jag är ute på dansgolvet på klubbarna som spelar elektronisk musik så blundar jag ofta och låtsas att han står där uppe och spelar. Mixin it liksom... Solbränd, rippad
och med sjukt coola solglasögon.

No comments: